آژانس گردشگری چوبین

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشهد از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشورمان ایران است که در تمام سال علاقمندان که مسافر و زائر هستند با تعداد زیاد و از داخل و خارج کشور به آن سفر میکنند. مانند سایر مقاصد گردشگری تور مشهد هم به اقامتگاه نیاز دارد. هتل‌های 4 ستاره در حد زیادی در معرض توجه هستند و افراد علاقمند به اقامت در آن‌ها هستند زیرا این هتل‌ها حد وسط هستند یعنی مسافران را از پرداخت هزینه‌های زیاد برای اقامت در هتل‌های 5 ستاره میرهانند و هم اینکه اجازه میدهند آن‌ها از بسیاری از امکانات اقامتی که در هتل‌های 3 ستاره موجود نیست بهره‌مند شوند و از همین جهت است که میگوییم هتل‌های 4 ستاره حد وسط هستند و نام این پکیج هم تور مشهد از شهر اصفهان با هتل‌های چهار ستاره است و به نظر میرسد طرفداران بسیار دارد چراکه هم دارای هتل‌های 4 ستاره که حد وسط هستند میباشد و هم اینکه از شهر اصفهان که دارای علاقمندان خیلی زیادی به شهر مشهد است و حتی بسیاری از این علاقمندان مسافران حرفه‌ای تور مشهد از اصفهان به حساب میایند که مرتب به مشهد سفر میکنند برگزار میشود. اما به نظر میاید که مورد مهمی که باید در اینجا بررسی شود هتل‌های 4 ستاره مشهد است. البته خیلی از مسافران ما که سابقا توسط ما به مشهد سفر کردند و یا سفر میکنند هتلی که به عنوان شاخص‌ترین در بین هتل‌های چهار ستاره شهر مشهد در ذهنشان نقش بسته است هتل کیانا است که این جای تعجب ندارد زیرا این هتل با امکانات بالا و قیمت مناسبی که دارد توجه افراد را به خود جلب کرده است. در شرایطی که مسافر  تصمیم داشته باشد در هتل‌های 4 ستاره اقامت کند و از بین آن‌ها گزینش کند و در شرایطی که از نظر امکانات کلی و تعداد ستاره برابر باشند به سراغ دیگر معیارها میرود و احتمالا شاخص‌هایی که در تصمیم‌گیری‌اش تاثیر خواهند گزاشت مواردی هستند مثل موقعیت مکانی هتل؛ قطعا برای شما هم پیش آمده است که زمانی که به شهر مشهد میرسید و میخواهید که یک هتل را برای اقامت خودتان انتخاب کنید، موقعیت مکانی‌اش را میسنجید و مثلا اینکه با حرم اما رضا چه مقدار فاصله دارد و این راه به صورت پیاده و یا با ماشین چقدر است و حتی ممکن است برای افرادی فاصله هتل تا فرودگاه مورد توجه باشد.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

ماه شهریور به خودی خود یکی از زمان‌های پیک سفر محسوب میشوند و تعداد زیادی از مسافران تصمیم میگیرند که در این ماه به سفر بپردازند. جزیره زیبای کیش هم یکی از همان‌ مکان‌هایی میباشد که در ماه شهریور علاقمندان زیادی راهی آن میشوند و برای برخی هم که این سفر مبدل به یک عادت سالانه شده است. البته چه در ماه شهریور و چه در سایر ماه‌ها استفاده از تور کیش یکی از معقول‌‌ترین و منطقی‌ترین راه‌ها برای سفر به کیش است و از آن استفاده میشود و در این ماه هم تور کیش شهریور ماه چارتریقابل رزرو میباشد و مسافران از آن استفاده میکنند. سالی که در آن هستیم دارای ویژگی‌های مثبت اقتصادی برای مسافران کیش است و برای مثال امسال اولین دوره است که به مسافرانی که در زمان جشنواره تابستانی کیش رهسپار جزیره میشوند کارت‌های هدیه 50 تا 150 هزار تومانی تعلق میگیرد که در جهت تفریحات آبی و گردشگری کاربری دارد. به علاوه همه این موارد ما با چارتر کردن به موقع پروازها و هتل‌ها قیمت‌ها را به درستی مهار کرده‌ایم و کیفیتی بالا و مثال زدنی را با هزینه‌ای متناسب برای هر مسافری که قصد سفر به کیش را داشته باشد محیا است. البته قیمت تور کیش را به راحتی هر چه تمام‌تر میتوانید در سایت ما و به طور دقیق‌تر در جدول‌های مربوطه که در زیر پست‌هایمان فراهم است داشته باشید. علاوه بر قیمت و هزینه در این جدول اطلاعاتی دیگر نظیر اینکه مدت زمان اقامت مسافر در تور چقدر میباشد، نوع هتل، پرواز و سرویس‌ها و خدمات هم در جدول درج شده است تا مسافر و علاقمندی که برای خرید تور اقدام میکند بداند برای چه هزینه پرداخت میکند و از ریز قیمت‌ها آگاه شود. از تمام این موارد گذشته این یک حسن بزرگ است که هر مسافری که بخواهد از این پکیج‌ها استفاده کند محدودیتی نخواهد داشت و به راحتی از هر شهری که بخواهد میتواند تور را خریداری کند و به مسافرت بپردازد. پس اگر میخواهید برای یک بار هم که شده سفر در زمان جشنواره تابستانی کیش را تجربه کنید و از این مسافرت بهره‌مند شوید دست بجنبانید و مراحل رزرواسیون را طی کنید.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور مشهد از اصفهان بازار عرضه زیادی دارد و اهالی محترم اصفهان علاقه زیادی به آن دارند و این علاقه هم از اینجا مشهود است که ظرفیت این پکیج‌ها خیلی زود به اتمام میرسد. اما نحوه رزرو تور مشهد از اصفهان امری است که باید به آن پرداخته شود زیرا هستند کسانی که از روش‌های رزرو تور مشهد آگاهی ندارند و یا اطلاع ندارند که بهترین روش برای این کار کدام است. اما چند روش عمده برای رزرو کردن تورهای چوبین موجود است که ذکر خواهیم کرد. شاخص‌ترین روشی که برای رزرو کردن این پکیج‌ها وجود دارد استفاده از تلفن است. این روش بسیار معقول است و مسافران زیادی بعد از اینکه به سایت ما مراجعه کردند و از اخبار و اطلاعات مربوط به پکیج‌ها آگاه شدند میتوانند به راحتی هر چه تمام تر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنند و به خرید تور مورد نظر خود با شرایطی که ایده‌آلشان است بپردازند و به علاوه این موارد در صورتی که شرایط خاص و یا فوق‌العاده‌ای دارند و میخواهند اعلام کنند میتوانند این کار را انجام دهند؛ موارد خاصی که از آن صحبت میکنیم متعدد است ولی یکی از این موارد میتواند پرسش درباره امکان وجود تخت اضافه در اتاق‌ها باشد. دو موردی که رزرو تلفنی را خیلی ایده‌آل میکنند را میتوان یکی این دانست که مسافری که به رزرو تور به صورت تلفنی میپردازد لازم نیست مسافتی را طی کند و به صورت حضوری در شرکت تور خود را خریداری نماید، علی‌الخصوص کسانی که در شهرستان‌ها زندگی میکنند و پیمودن راه برایشان سخت است. عده‌ای هم هستند که کار کردن با اینترنت و فضای مجازی تا حدی برایشان دشوار مینماید و بهترین راه برای این عزیزان هم تماس با کارشناسان فروش چوبین میباشد. راه‌های دیگر هم مراجعه حضوری و یا رزرو آنلاین میباشد که آن‌ها پیروان خود را دارند، افرادی هستند که به خرید حضوری باور دارند و برای تهیه پکیجشان به صورت حضوری عمل میکنند و عده‌ای هم حتی استفاده از تلفن را فوت وقت میدانند و ترجیح میدهند که با چند کلیک به صورت اینترنتی برای خرید تورشان اقدام کنند. در مجموعه سفر با چوبین از بهترین خاطرات زندگیتان میشود.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰


خوشا شیراز و وصف بی مثالش! این شعر در مورد شهر شیراز است اما نام شیراز به خودی خود یک دنیا شیرینی با خود دارد. هتل ستاره شیراز مشهد هم این نام را بر خود دارد. تور هوایی مشهد با هتل شیراز از پکیج‌هایی است که بعد از امکان رزرو و ارائه شدن مدت زمان زیادی باقی نمیماند و همه علاقمندان برای خریداری آن اقدام میکنند. خریداران تور هوایی مشهد که قرار است در هتل شیراز اقامت کنند سفر بسیار خوشی را در پیش دارند. هتل مذکور با برخورداری از کادری مجرب و آگاه شرایط را به بهترین شکل ممکن  فراهم میسازد تا یک اقامت ویژه و استثنائی نصیب مسافر شود. نزدیک بودن اقامتگاه به حرم مطهر امام رضا یکی از شاخص‌های اصلی است که مسافران تور مشهد برای انتخاب آن در نظر میگیرند اما زمانی که تور مشهد هوایی به همراه هتل شیراز ارائه شود این‌ مسائل کنار میرود چراکه در این پکیج امکان فوق‌العاده‌ای برای مسافران وجود دارد و روزانه در 6 نوبت مختلف سرویس رفت و برگشت حرم مطهر امام رضا به صورت رایگان وجود دارد تا مسافران دچار مشکل نباشند. فاصله حرم رضوی تا این هتل با ماشین کمتر از 10 دقیقه میباشد. موقعیت هتل شیراز از جهات دیگر نیز مورد توجه است و به موجب اینکه در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است با بسیاری از اماکن و مراکز مهم فاصله اندکی دارد البته برج آلتون که از مشهورترین مراکز خرید شهر مشهد است نیز با هتل شیراز فاصله خیلی کمی دارد. به محض اینکه به شهر مشهد برسید و به معنای بهتر وارد فرودگاه این شهر شوید،  با ماشین چیزی کمتر از 5 دقیقه فاصله تا هتل شیراز خواهید داشت. برای رزرو این پکیج بهتر است به سایت چوبینمراجعه فرمایید و در آن‌جا از هزینه‌ها و دیگر اطلاعاتی که برای رزرو این تور نیاز دارید آگاه شوید. البته برای رزرو کردن و خریداری این پکیج کافی است با مشاوران ما تماس حاصل کنید و در اندک زمانی برای خرید پکیج دلخواهتان اقدام نمایید. از آن جایی که این پکیج هوایی است و از فرودگاه‌های سراسر کشور برگزار میشود پس مسافران مشکلی نخواهند داشت و علاقمندانی هم که در حومه شهرهایی که فرودگاه دارند نیز میتوانند با مراجعه به نزدیک‌ترین فرودگاه به پرواز برسند.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

مسافری که از تور کیش شهریور 97 برای سفر  کردن استفاده میکند ممکن است چندین هدف مختلف یا یکی از اهداف شاخصی که سفر به جزیره کیش در ماه شهریور توجیه میکند را داشته باشد. از اصلی‌ترین اهدافی که سفر به کیش به دنبال آن‌ها میگردد این میباشد که بتوان در زمان برگزاری جشنواره تابستانی کیش در جزیره حضور داشت و جو فوق‌العاده آن را تجربه کرد. زمانی که از جو فوق‌العاده حرف میزنیم باید یقین داشته باشید البته لازم نیست سخت بگیریم چراکه جشنواره تابستانی کیش به خودی خود همه چیز را بیان میکند. این جشنواره سراسر شور و هیجان است و کسانی که از آن استفاده کرده‌اند در جریان هستند که تعداد زیادی مسابقه، کنسرت و جنگ و برنامه شاد در آن برگزار میشود و استفاده از آن به همه افراد توصیه میشود. اما قیمت تور کیش شهریور 97 هم مهم است، بالاخره هر چه باشد این هم یک سفر است و لازم است به نرخ آن نیز توجه شود و هزینه آن در نظر گرفته شود. هزینه کلی توری که شما استفاده میکنید تابع چندین عامل میباشد که شاخص‌ترینشان هم هتل میباشد. هتل در همه زمان‌ها نقشی کلیدی دارد هم در کیفیت سفر و هم در هزینه‌های سفر، حال آن که چه کس میتواند رابطه بین این دو مهم را نقض کند. واضح است در صورتی که مسافران قصد داشته باشند از هتل‌های 5 ستاره استفاده کنند هزینه سفرشان افزایش میابد و باید تور گران‌تری را خریداری کنند و اگر هم مایل باشند به طریقی از زیر بار این هزینه رها شوند لازم است که از هتل‌های 4 ستاره و یا 3 ستاره استفاده کنند که هزینه پایین‌تری دارند و هزینه تور را هم کاهش میدهند. البته موردی که ممکن است به ذهن بسیاری از شما عزیزان رسیده باشد و میخواهیم آن را بازگو کنیم هم این میباشد که در صورت سفر به جزیره در ماه شهریور شما زمان کمتری را نسبت به سفر به کیش در سایر زمان‌ها در هتلتان میمانید زیرا همانطور که گفتیم جشنواره تابستانی کیش در این دوره برگزار میشود و بیشتر زمان خود را به گشت و گزار و تفریح در برنامه‌های این جشنواره میگذرانید و اگر از هتل‌هایی با ستاره‌های کمتر استفاده کنید نیز مشکلی نخواهد بود.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور کیش هتل پانیذ


اقامت در یک هتل دو ستاره هم یک تجربه جالب است البته از آن دست تجربه‌هایی میباشد که برای شما هزینه زیادی در بر نخواهد داشت. تور کیش با هتل دو ستاره پانیذچیزی که گفتیم را تماما به مرحله اجرا گذاشته یعنی سفری ارزان برای مسافران تدارک دیده است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و پتانسیل تبدیل شدن به یک تجربه ایده‌آل را برای مسافران دارا میباشد. البته هنگامی که از سفر ارزان صحبت میکنیم و این تور کیش را دارای قیمتی مناسب و اقتصادی میدانیم نباید ذهنمان به سراغ انواع تور ارزان کیش از چوبین ارائه میشود برود و باید به این برسیم که این پکیج برای این ارزان است که در آن از یک هتل ارزان قیمت استفاده شده است و به موجب آن است که هزینه‌اش نسبت به دیگر تورها کمتر و در حالت کلی تور ارزان به توری اطلاق میشود که هم پرواز و هم هتل با تخفیف ارائه شوند. درست است که خریداران این تور در هتلی دو ستاره اقامت میکنند اما در هر صورت بدون توجه به نوع هتل با پروازی که در تورها ثابت است سفر میکنند و این پرواز هم از بهترین هواپیمایی‌های کشور چارتر شده‌اند یعنی ایرلاین‌های کیش ایر و ماهان. این دو ایرلاین همیشه در بین بهترین پروازهای کشورمان جای داشته‌اند و مورد علاقه همه نیز میباشد. این هم برای مسافران خوشحال کننده و اطمینان‌بخش است که در صورتی که از این پکیج استفاده کنند و با پرواز آن به مقصد برسند بلیط‌هایشان تماما گارانتی شده است. حتی اگر تا کنون با این عبارت برخورد نداشته‌اید باز هم ممکن است در گذشته با مسائل مربوط به آن مواجه شده باشید و یا در آینده با آن برخورد کنید. گارانتی شدن بلیط پرواز باعث آرامش و اطمینان مسافران میشود. پروازی که گارانتی شده باشد از هر حیث مصون است یعنی این امکان وجود ندارد که مشکلاتی نظیر کنسلی و یا تاخیرهای زیاد که همه موج ناخوشایندی مسافر میشوند و کیفیت سفرش را مخدوش میکنند پیش بیاید و کل سلسله مراتبی که مسافر برای پروازش طی میکند این است که به فرودگاه مراجعه میکنند، پرواز میکند و بدون دردسر به مقصد میرسد.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

هر گاه قصد این را میکنیم که از یک تور هوایی مشهد استفاده کنیم مشخصا در ابتدای امر مواردی که کنترل میکنیم دو تا هستند؛ هتل و پرواز. مسافر تور مشهد چه در این پکیج و چه در مجموعه‌های دیگر به درستی به این مهم واقف است که تعدادی هتل را برای انتخاب و اقامت آن در نظر گرفته‌اند و او میتواند با توجه به معیارها و شاخصه‌های خود هتلی که میخواهد را برگزیند. اما این‌ها حاشیه هستند و اصل موضوع در عنوانی که داریم متجلی است یعنی تور مشهد هوایی هتل آبان. هتل آبان یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر مشهد است که هم دارای امکانات و سرویس‌های مناسبی است و هم از لحاظ جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار گرفته است. آبان از آن دست هتل‌هایی میباشد که در منطقه خوش آب و هوای شهر مشهد واقع شده است و به علاوه در موقعیتی قرار دارد که بسیار به ایستگاه مترو نزدیک است و مسافران در هر زمان که اراده کنند میتوانند سوار بر مترو شوند و فارغ از ترافیک و شلوغی‌های شهر به مقصد خود برسند. از مدت‌ها پیش تا کنون رفت و برگشت به حرم مطهر رضوی در هنگام سفر به مشهد برای  مسافران امری مهم بوده است و برای بسیاری مبنای انتخاب اقامتگاه در شهر مشهد همین میباشد که به حرم امام رضا نزدیک باشند و فاصله زیادی تا آن نداشته باشند. اما مسافرانی که با خرید این پکیج در هتل آبان اقامت میکنند از این جهت هم دچار مشکل نمیشوند زیرا هتل آبان برای مسافرانش سرویس رفت و برگشت حرم مطهر را در نظر گرفته است و مسافران بدون مشکل به صورت روزانه و البته بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به حرم مطهر میروند. مدت زمان این تور به صورت کلی به دو شکل است یعنی برخی از آن‌ها دو شب و سه روز میباشند و برخی از آن‌ها هم سه شب و چهار روز میباشند. این دو مدت زمان که برای پکیج‌ها در نظر گرفته شده است حالت عرف دارد و از این جهت بر کار هستند زیرا مدت زمانی که غالب مردم میتوانند به سفر بپردازند و از کار خود مرخصی بگیرند همین است اما در صورتی که خواست مسافران باشد این امکان نیز وجود دارد که مدت‌ زمان‌های کمتر و یا بیشتر در کار بیایند.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰


هتل بین‌المللی قصر مشهد، هتلی 5 ستاره در شهر مشهد است که بهترین هتل شهر مشهد هم به حساب میاید و از هر بعدی که نگاه میکنیم در بین بهترین‌ها جای دارد. تور هوایی مشهد با اقامت در هتل بین‌المللی قصر هم از همین رو به وجود آمده است و بر همین پایه است. یعنی ما که بهترین‌ها را از پرواز گرفته تا سرویس‌ها، در این پکیج جای دادیم از بهترین هتل نیز بهره گرفتیم تا همه چیز در نهایت باشد. در نظر کلی پکیجی که در حال معرفی آن هستیم مناسب حال افرادی است که قصد برخورداری از تور مشهد هوایی را دارند، آن هم به شکلی که هیچ چیز کم نباشد و همه چیز در بهترین حالت تکمیل باشد و از بهترین شرایط نیز برخوردار باشد. بارها از این پکیج با عناوینی که به برتری آن بر تمامی تورها دلالت دارد یاد کردیم و این امر توجیه پذیر است. هتل قصر که از زیربنای بسیار زیادی برخوردار است و فضای زیادی را برای مسافران محیا کرده بر 11 طبقه استوار است و دارای 220 اتاق میباشد. در اینکه هزینه این تور به علت وجود هتل بین‌المللی قصر تا حدی بیشتر از سایر تورهاست شکی نیست و مسافری که تصمیم دارد آن را رزرو کند هم از این مهم آگاه است. اما توجه داشته باشید که هر کس از پکیج‌هایی استفاده کرده است که در آن‌ها هتل بین‌المللی قصر نقش اقامتگاه را داشته است، راضی بوده و شکایتی نداشته و در صورتی که به سایت چوبین مراجعه کنید و نظرات آن دسته از مسافران را مشاهده کنید که در این هتل اقامت داشته‌اند قطعا خواهید دید که این عزیزان بسیار از این هتل تعریف کرده‌اند و در نظرشان این بوده است که هزینه بیشتر به طور قطع ارزشش را داشته است. از دیگر مزیت‌های استثنائی که هتل قصر برای مسافرانش خواهد داشت میتوان به این اشاره کرد که در صورتی که مسافر در این هتل اقامت کند دیگر نباید نگران سرویس‌ها و خدمات تور باشد زیرا علاوه بر اینکه سرویس‌های تور را کسب میکند، خدمات و سرویسی نخواهد ماند که به آن نیاز داشته باشد بلکه تمامی سرویس‌های موجود در صنعت گردشگری به وی تعلق خواهد گرفت!

  • آژانس چوبین