آژانس گردشگری چوبین

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جشنواره تابستانی کیش قیمت

جشنواره تابستانی کیش یکی از بهترین فستیوالهای در ایران میباشد که همه ساله در تابستان آغاز به کار میکند. اگر به دنبال یک تفریح ارزان خرید با قیمتهای بسیار مناسب برنامه های شاد و متنوع و جُنگ شبانه به همراه قرعه کشی هستید میتوانید با تهیه تور کیش جشنواره تابستانی کیش از چوبین به همه این آیتمها دست پیدا میکنید. شما با رفتن به جنگ شبانه قرعه کشی جشنواره تابستان کیش انجام می شود. اجرای برنامه های نور افشانی در شب از ساعت 22 در سالن شهر انجام میشود.همچنین کاناوال شادی برای کودکان هر شب اجرا میشود.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور کیش مرداد 97 هتل های 5 ستاره

اگر میخواهید تور کیش را برای سفر تابستانی خود انتخاب کنید ما برای شما پیشنهاد های بسیار مناسب داریم که میتوانید با بودجه خود یکی از پکیج های ما را انتخاب کنید.چوبین به عنوان برترین فروشنده تور کیش در سراسر ایران برای داشتن سفری متفاوت ارزان و نسبتا لوکس تلاش های خود را انجام میدهد. اگر میخواهید تور کیش مرداد 97 هتل 5 ستاره خود را به صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنید میتوانید با مراجعه به سایت چوبین اقدامات لازم جهت رزرو را در قسمت رزرو تورها انجام دهید. چوبین همه روزه در چندین ساعت مختلف تور کیش لحظه آخری را اجرا میکند که اقامت بر روی هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره هتلهای نزدیک به ساحل هتلهای نزدیک به مراکز خرید از ویژگی های این اقامتگاه های محسوب میشود . شما میتوانید از پکیج تور کیش مرداد هتلهای نزدیک ساحل استفاده کنید . این پکیج از 1 تیر تا 31 شهریور ادامه دار است. و با توجه به آفری بودن تور کیش مرداد 97 شما میتوانید با قیمتی بسیار ارزان به سفر خود بپردازید.  پروازهای ارائه شده در این تور شامل گارانتی پروازهای کیش ایر و ماهان و همچنین ایرلاینهای دیگر مانند آتا – قشم ایر – زاگرس میباشد. اگر میخواهید قیمت تور کیش مرداد ۹۷ را داشته باشید میتواند از طریق کانال تلگرام چوبین به هدف خود برسید چرا که روزانه به صورت آفرهای مختلف مانند تور کیش ارزان و تور کیش لحظه آخری چندین پکیج ارائه میشود. همچنین تور کیش با اقامت در هتل های داریوش و مارینا و ترنج که توسط چوبین ارائه میشود، نسبت به دیگر مراکز فروش تور کیش ارزانتر میباشد.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

قیمت تور مشهد 3 روزه

با داشتن قیمت تور مشهد برای اقامت 3 روزه میتوانید با توجه به انتخابی که دارید از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره ، متفاوت میباشد. اما اگر این نرخ را داشته باشید میتوانید با چشم بازتر انتخابی دقیق تر داشته باشید. همانطور که میدانید هتل های 3 ستاره میتواند تور ارزان مشهد را برای شما همراه داشته باشد. این هتلهای با داشتن قیمت ارزان اما با کیفیتی مناسب برای اقامتی موقت برای مسافران تور مشهد مهیا میباشد. جالب است بدانید این هتل ها بیشتر در اطراف حرم قرار دارد. اگر میخواهید قیمت تور مشهد 3 روزه بر روی هتل های 3 ستاره داشته باشید میتوانیم هتل سهند را به شما معرفی میکنیم. این هتل یکی از بهترین هتل های سه ستاره در نزدیکی حرم است که از امکانات و خدمات خوبی برخوردار میباشد.

این هتل شش طبقه که دارای 60 اتاق بوده از سال 1391 شروع به کار کرده است. هتل سه ستاره سهند مشهد در خیابان امام رضا و در نیم کیلومتری حرم مطهر قرار دارد.کادر مجرب رستوران هتل سهند با منو ایرانی و فرنگی و عربی، خدمات بی نقصی را ارائه می کنند.این هتل شش طبقه که دارای 60 اتاق بوده از سال 1391 شروع به کار کرده است. هتل سه ستاره سهند مشهد در خیابان امام رضا و در نیم کیلومتری حرم مطهر قرار دارد.کادر مجرب رستوران هتل سهند با منو ایرانی و فرنگی و عربی، خدمات بی نقصی را ارائه می کنند. این هتل اقامتی است که شامل واحدهای 2 تخته، 3 تخته، رویال و کانکت می‌شود.هنگام رزرو در نظر داشته باشید که اتاق‌های رویال بزرگتر هستند و نورگیری بهتری دارند اما از نظر قیمتی تفاوتی با اتاق دو تخته ندارند، اگر برای ماه عسل به مشهد می‌روید هم می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی بیشتر این اتاق را رزرو کنید و درخواست کنید آن را برایتان تزیین کنند.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور ارزان کیش با چه پروازی

تور ارزان کیش با چه پروازی مناسب است ؟

تور ارزان کیش با چه پروازی را خریداری نماییم ؟

تور کیش هر روزه برگزار می‌شود و مسافران همه به دنبال تور ارزان کیش هستند. برای این که بتوانید تور کیش را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری نمایید می‌توانید با یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های ایران یعنی آژانس مسافرتی چوبین سفر نمایید. چوبین خدمات بسیار خوبی در زمینه فروش تور دارد. شما می‌توانید خدمات بسیار مناسبی را در زمینهتور ارزان کیش از ما دریافت کنید و سفری دل انگیز و خاطره انگیزی را داشته باشید. هر روز پرواز به جزیره کیش فرستاده خواهد شد و شما می‌توانید کیش را فرصتی مناسب برای سفر بدانید. یکی از بهترین زمان‌های سفر به جزیره کیش تابستان است که خواهید توانست از تمام جاذبه‌های کیش استفاده نمایید برای این که بتوانید در جزیره کیش به تمام تفریحات این جزیره برسید کافی است که تور ارزان کیش 1 هفته را رزرو نمایید تا بتوانید در زمان 1 هفته‌ای به تمام جاذبه‌های ای شهر را ببینید. شما برای رزرو تور کیش می‌توانید با تماس بگیرید و در همین زمان می‌توانید نوع پرواز و ساعت پرواز خود را انتخاب نمایید. همچنین با مراجعه به صفحه تور کیش و مشاهده پکیج ما می‌توانید این قابلیت را داشته باشید که هتل خود را انتخاب نمایید و این را بدانید که می‌توانید خدمات هتل و عکس‌های هتل را مشاهده نمایید.

برای اطلاع از آفر‌های استثنایی تور کیش شما می‌توانید به خبرنامه‌های هفتگی چوبین مراجعه نمایید.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور کیش لحظه آخری با ارزانترین هواپیما

تور کیش لحظه آخری با ارزانترین هواپیما چه امکاناتی دارد ؟

تور کیش لحظه آخری با ارزانترین هواپیما را چگونه خریداری کنیم ؟

تور کیش لحظه آخری قیمتی ارزان و مناسب دارد که شما می‌توانید برای خود خریداری نمایید. آژانس مسافرتی چوبین مرجع اصلی فروش تور کیش است. تور کیش لحظه آخری یعنی این که شما باید چند ساعت مانده به پرواز تور را برای خود خریداری نمایید و مسافر شهر کیش شوید. تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای ایران است. اگر شما هم قصد دارید به شهر کیش بروید می‌توانید با ما همراه باشید. اگر می‌خواهید با کم‌ترین هزینه‌ها به جزیره کیش سفر نمایید می‌توانید پروازهای معمولی را برای خود انتخاب نمایید. یکی از این پروازهای مناسب پرواز زاگرس یا تابان است که خدمات معمولی دارند ولی از نظر امکانات و ایمنی مناسب برای مسافران است. راه‌های گوناگونی برای خرید تور کیش است که بهترین راه‌ برای این که بتوانید تور کیش هوایی را برای خود خریداری نمایید این است که شما می‌توانید به صفحه رزرو آنلاین تور کیش ما بروید و با رزرو کردن این تور کیش به صورت آنلاین از خدمات خوبی را بهره ببرید.  خریداران تور کیش از ما این را بدانند که تور کیش شامل تمامی خدمات رفت و برگشت به شهر مشهد به صورت هوایی و اقامتگاه‌های مناسب است و همچنین خدمات رفت و برگشت توسط آژانس چوبین برای مسافران در نظر گرفته شده است.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

خرید تور مشهد از تهران

خرید تور مشهد از تهران با هواپیمای ماهان دارای چه امکاناتی است ؟

خرید تور مشهد از تهران با هواپیمای ماهان چگونه با خبر شویم ؟

تور مشهد یکی از پرطرفدارترین تورهای ایران است. اگر شما هم قصد دارید به شهر مشهد بروید می‌توانید با ما همراه باشید. تور مشهد از هر جای ایران برای مسافران ما قابل خرید و رزرو است. یکی از آفر‌های خوب چوبین تور مشهد از تهران است. در این تور شما مبدا شما فرودگاه مهرآباد تهران است و به سمت مشهد و فرودگاه هاشمی نژاد مشهد خواهید رفت. آژانس مسافرتی چوبین هر روزه مسافران فراوانی به جزیره کیش دارد که می‌توانید یکی از این مسافران باشید. شما می‌توانید در تور مشهد از تهران ایرلاین خود را خودتان انتخاب نمایید. یکی از بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به مشهد ماهان است ایرلاین ماهان به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین ایرلاین‌ها از نظر خدمات پروازی و ایمنی در پرواز است که شما می‌توانید راحتی خوبی در این هواپیما داشته باشید. تمامی پروازهای ماهان با هوایپما‌های ایرباس و بوئینگ است که می‌توانید به راحتی با تماس با کارشناسان ما تور مشهد از تهران با هواپیما ماهان را برای خود خریداری نمایید. خریداران تور مشهد از ما این را بدانند که تور مشهد شامل تمامی خدمات رفت و برگشت به شهر مشهد به صورت هوایی و اقامتگاه‌های مناسب است و همچنین خدمات رفت و برگشت توسط آژانس چوبین برای مسافران در نظر گرفته شده است.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور کیش مرداد 97 هتل گامبرون

تور کیش مرداد 97 هتل گامبرون دارای چه امکاناتی است ؟

از تور کیش مرداد 97 هتل گامبرون چگونه با خبر شویم ؟

تور کیش مرداد 97 در هتل گامبرون کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر کیش است که شما می‌توانید تمامی خدمات مناسبی را که می‌خواهید دریافت نمایید. تور کیش همه روزه توسط آژانس چوبین برای مسافران برگزار خواهد شد که خواهید توانست با تماس با کارشناسان ما تور کیش مرداد 97 هتل گا‌مبرون را خریداری نمایید. هتل‌های فراوانی در جزیره کیش وجود دارد که هر کدام امکاناتی برای خود دارد که شما اگر می‌خواهید کمترین هزینه را داشته باشید و در بهترین هتل جزیره کیش اقامت داشته باشید می‌توانید هتل گامبرون کیش را برای خود انتخاب نمایید. هتل گامبرون کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می‌باشد.  در نزدیکی این هتل امکنات تفریحی فراوانی وجود دارد که می‌توانید به راحتی برای خود رزرو نمایید و فاصله این هتل تا اسکله بسیار نزدیک است که شما می‌توانید به راحتی به دریا دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از آفرهای تور کیش مرداد 97 کافی است عضو یکی از شبکه‌های اجتماعی چوبین شوید و تا اطلاعات کاملی را در زمینه تور کیش و خدمات داشته باشید تا بتوانید از تمامی نرخ آفرهای ما اطلاعات کاملی را داشته باشید.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور ارزان کیش تعطیلات

آیا تور ارزان کیش در ایام تعطیل سال و به صورت لحظه آخری قابل تهیه است؟

نام جزیره کیش را بار ها و بار ها شنیده اید. شاید شما جزو کسانی باشید که از تور کیش استفاده کرده اید و از این منطقه زیبا دیدن نمودید. اما سفر به این جزیره حتی برای کسانی که یک بار آن را تجربه کرده اند، می تواند باز هم جذابیت و تازگی داشته باشد. تور ارزان کیش، پیشنهاد ما به شما خواننده عزیزی است که تصمیم دارید این منطقه زیبا در جنوب کشور را جزو برنامه های مسافرت خود قرار دهد. در این بخش توضیحاتی مختصر و مفید راجع به جزیره زیبای کیش و تور ارزان کیش تعطیلات برای شما فراهم آورده ایم. امید است مورد اقبال شما مسافرین گرامی واقع گردد. جزیره کیش یکی از جاهای دیدنی استان هرمزگان محسوب می شود. این جزیره بیضی شکل مساحتی در حدود 90 کیلومتر مربع را دارد. جزیره کیش دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است که به همین دلیل باید در فصل خوش اب و هوا و ماه های خوب سال که جنوب کشور نه گرم باشد و نه سرد، به این جزیره سفر کرد. مورد دیگری که برای داشتن سفری به یاد ماندنی باید در نظر گرفت، بحث هزینه و قیمت است. از هزینه اقامت گرفته تا خوراک و خرید و بازار و … که برای برخی از مردم که قصد سفر دارند، ممکن است ایجاد محدودیت کند. به همین جهت تور ارزان کیش می تواند مناسب حال این دسته از دوستان باشد.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

رزرو تور مشهد ویژه ماه رمضان

چطور می توان تور مشهد ماه رمضان را با قیمت ارزان رزرو کرد؟

شهر مشهد با جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر، دومین کلان شهر ایران بعد از پایتخت است. بین تور های مسافرتی، تور مشهد بیشترین متقاضی و طرفدار را دارد. قطعا هر کسی پس از مدتی کار کردن و روزمرگی، نیاز به تفریح دارد. سفر یکی از تفریحات سالم و جذاب است که در کنار خانواده و دوستان می تواند تبدیل به خاطره ای به یاد ماندنی شود. در این میان، تور مشهد ماه رمضان فرصت مناسبی برای مسافران و علاقه مندان به مشهد است. علاوه بر جمعیت خود شهر مشهد، هر ساله مجموعا نزدیک به سی میلیون نفر زائر و مسافر به مشهد سفر می کنند. این شهر به دلیل وجود بارگاه مبارک حضرت رضا (ع) در سال 1388 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته شد. غیر از وجود حرم امام هشتم شیعیان، شهر مشهد دارای مناطق زیاد تفریحی، گردشگری، تاریخی و دیدنی می باشد. به همین دلیل علاوه بر مذهبی و مقدس بودن این شهر، تبدیل به نقطه توریستی در شرق کشور شده است. نکته بعدی برای داشتن سفری خوب، زمان مناسب برای سفر است. شما می توانید با رزرو تور مشهد ویژه ماه رمضان سفری خوب را در ماه مبارک رمضان تجربه کنید. معمولا افراد شاغل در طول سال باید از زمان ایام تعطیل برای سفر رفتن استفاده کنند. یکی از موقعیت های خوب برای سفر خصوصا سفر به شهر مشهد، ماه رمضان و تعطیلاتی است که در دل این ماه قرار دارد. ما در شرکت چوبین برای شما عزیزان علاقه مند به سفر، تور مشهد ویژه رمضان را پیشنهاد می کنیم.

  • آژانس چوبین
  • ۰
  • ۰

تور کیش خرداد از اصفهان

این بار برای عزیزان اهل اصفهان خبرهای خوشی داریم و شاید بتوان گفت این خبرهای خوب در یکی از انواع تور کیش خلاصه میشود. وقتی صحبت از تور میشود بهتر است به پایه‌های آن اشاره داشته باشیم. تور کیش خرداد 97 پرواضح است که موعد برگزاری‌اش ماه خرداد میباشد و حال اگر قرار باشد به موردی که در بالا یادآور شدیم یعنی پایه‌های تور بپردازیم میتوانیم بگوییم که اجزای اصلی یک تور که عبارت‌اند از حمل و نقل و اقامتگاه که این پایه‌ها در مجموعه مذکور به  درستی ساخته شدند. حال پیشنهاد امروز ما که نوشتن این پست را رقم زد؛ تور کیش خرداد از اصفهان میباشد. خرداد ماه برای سفر به کیش زمان مناسبی است؛ در این ماه به این علت که هنوز در فصل بهار است و تا تابستان فاصله دارد، از گرمای شدید تابستان خبری نیست و جالب آن جا که این ماه زمان برگزاری امتحانات مدارس است و بسیاری از خانواد‌ه‌ها که دارای فرزندان مدرسه‌ای هستند، توانایی رسیدن به تور کیش خرداد را ندارند و این یعنی خواه ناخواه جزیره خلوت است. اگر در زمان‌های شلوغی به جزیره سفر کرده باشید و شلوغی آن را دیده باشید، هنگامی که خلوتی آن مثلا ساحل خلوت را میبینید برایتان خیلی خوشحال کننده است. پروازی که قرار است خریداران این مجموعه را به مقصدشان برساند هم از صاحب نام ترین ایرلاین‌های کشور انتخاب میشود و جالب است بدانید یکی از اعضای پکیج‌های ما که اتفاقا در بیشتر آن‌ها هم موجود میباشد پرواز کیش ایر و یا ماهان میباشد که از پرآوازه‌ترین هواپیمایی‌های ایران به حساب میایند، ضمنا ماهان و کیش ایر تحت گارانتی ما نیز قرار دارند.

  • آژانس چوبین